Én af de mange fordele ved at benytte et erhvervsrejsebureau, er muligheden for at få assistance under en forretningsrejse. Oplever en medarbejder problemer på rejsen kan medarbejderen, rejsebestilleren eller sekretæren altid få hjælp og vejledning.
Det kan være alt fra at luftfartsselskabet har annulleret den oprindelige afgang, medarbejderen har misset et fly eller mere simple spørgsmål om check-in tidspunkter osv…
Mange virksomheder handler med leverandører, kunder osv. i udlandet. Derfor vil de opleve pga. tidsforskelle, at de får retursvar eller besked om mødeændringer, uden for normale åbningstider. Derved opstår, der et akut behov for at ændre eller bestille en flybillet.
Vores egne rejsekonsulenter
For at tilbyde den højeste service tilbyder vi hos VR Travel 24 timers dansk og engelsk support, som alle vores kunder kan gøre brug af. (uden for vores almindelige åbningstider vil der blive pålagt et gebyr)
Da vi ved, hvor vigtigt det er at få fat i en erfaren rejsekonsulent når der opstår problemer, har vi vores eget interne support-team.
Alle i vores support-team sidder normalvis, som en del af vores almindelig team. Derfor har de allerede kendskab til vores mange kunder og kendskab til branchen. Derudover har de ligeledes erfaring med at håndtere hastesager, ligesom de alle har ekstra erfaring med omskrivning af flybilletter mv..
Medarbejderen står ikke alene
Ved at anvende et erhvervsrejsebureau med en 24 timers dansk og engelsk support, tilbyder virksomheden deres medarbejdere en tryghed, ved at give medarbejderen mulighed for at få hjælp 24 timer i døgnet.
Har du brug for hjælp? Kontakt os